28 Eylül 2007 Cuma

BAYRAM ŞEKERİ VE KURABİYE



BAYRAM ŞEKERİ KURABİYESİ

Bayramlarda şeker dağıtmak adettendir. Aslında artık yerini çikolataya bırakmış olsa da bazı evlerde hala bir miktar renk renk olan akide şekerlerinden var. Mesela bizim ev.

Bayramda beklerim.

Bu kurabiyelerin ortalarındaki şeffaf kısım bu şekerlerle yapıldı.

Orjinali bu sayfada hanimiş

Şekerleri havanda eziyoruz ve kurabiyeler piştikten sonra ortalarına koyuyoruz .

Tekrar fırına verip eriyince çıkarıyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.

Altına yağlı kağıt sererseniz yapışmadan kaldırabiliriniz.

Ben tek renk kullandım ama siz ,gelen küçük dostlarınıza sunmak üzere,renk renk yapabilirsiniz bu Bayram Kurabiyelerini.




Ben onları Ramazan Bayramında küçük dostlarıma tekrar yapmayı düşünüyorum ama bu yaptıklarımı başka dostlarıma ikram ettim.

Bizler de yıllar önce çocuktuk ne de olsa.

Lise arkadaşlarımızla yıllar sonra bir araya geldik.

Yıllar geçse de, belki çoğu ile hiç görüşmesek de ilk karşılaşmamızda hepimiz bıraktığımız yerden devam ettik. Sanki yine o liseli kızlar gibiydik.

Yıllar birkaç çizgi kondurmuş olsa da yüzümüze, bir arada olmak ve yine eskisi gibi paylaşıyor olmak çok keyif vericiydi…

Artık her ay buluşuyoruz….

Hiç yorum yok: