26 Eylül 2007 Çarşamba

ALASKA FRİGO BUZZZ


Temmuz 27, 2007 -



Aslında eylül’e kadar tarif vermeyecektim ama bu sıcak ama çok sıcak günlerde sizleri

alaska frigo buzzz ‘dan ayrı bırakmak istemedim. Kışın versem bu tarifi bir işe yaramayacak. Hem biraz nostaljinin de kimseye zararı olmaz.Serin kalın. Ben ise tatile devam...

ALASKA FRİGO BUZZZ

Malzemeler:

1 litre süt

1 yumurta

2 yemek kaşığı un

2 yemek kaşığı pirinç unu

2 yemek kaşığı nişasta

3 yemek kaşığı kakao

1 su bardağı toz şeker

1 paket vanilya

1-2 yemek kaşığı tereyağ

File badem

Yapilisı:

Unu, pirinç ununu, nişastayı,şekeri ve kakaoyu bir kaba koyup harmanlayın .

Sonra yumurtayı ekleyip karıştırın. Karışımı sütün içine ekleyin.

Karıştırarak pişirin.

Pişince vanilya ve tereyağını ekleyip iyice karıştırın.

Tereyağ eriyince bir tepsiye 2 parmak kalınlığında dökün.

Üzerine file bademi serpin.Soğuyunca buzlukta dondurun

Servis yapmadan 5-10 dakika önce buzluktan çıkarıp dilimleyin.

Ve buzzz gibi servis yapın. Afiyet olsun.



Not: Ben sıcak haliyle de tadını beğendim.

Dondurmadan da tüketebilirsiniz.

Hiç yorum yok: