26 Eylül 2007 Çarşamba

ÇERKEZ TAVUĞU


Mayıs 31, 2007 -

Bir davetin ardından damakta ve fotoğraflarda kalanlar....


ÇERKEZ TAVUĞU
Malzemeler
2-3adet tavuk göğsü(ya da bütün tavuk )
3 dilim bayat ekmek içi (

1 su bardağı ceviz içi
3 diş sarımsak

Karabiber,

Kırmızıbiber

Tuz
zeytinyağ

1 parça kereviz sapı,1 adet kuru soğan,1-2 defne yaprağı

Yapılışı:
Tavuk etini lezzetlendirmek için isterseniz 1 parça kereviz sapı,1 adet kuru soğan,1-2 defne yaprağı v.b. eşliğinde haşlayın.Bu malzemeler yoksa sadece suda haşlayın

Haşlanmış tavukları ince ince kıyın.

Ufaladığımız ekmekler(ben bayat kepek ekmek vardı onu kullandım)ceviz içi, karabiber, tuz ve sarımsakları karıştırın ve hep birlikte karıştırıcı makineden çekin.

Tavuk suyu ekleyerek boza kıvamına gelinceye kadar karıştırn.
Bu harcı tavuk etiyle karıştırın.

Servis tabağına alın,düzleştirin.

Üzerini zeytinyağda kavrulan kırmızı biberle süsleyin.


Afiyet olsun.....

ÇERKEZLERİN DAHA ÇOK YAPTIĞI ÇERKEZ TAVUĞU TARİFİNİ MERAK EDİYORSANIZ BURAYA TIKLAYIN..

3 yorum:

yesim`in sofrasi dedi ki...

merhaba cok severim cerkez tavugunu mumkunse su en buyuk dilimi rica ediyorum :-) sevgiler

Gutan dedi ki...

Çerkes kızından gerçek Çerkes tavuğunun tarifini beklerdim... Yalancı Çerkes tavuğunu görünce hayal kırıklığına uğradım açıkçası..

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

* gutan
Kastettiğiniz şıpsi ve basta ise benim öğrendiğim ve yaptığım şekli ile çerkez yemekleri kategorisi altında bulabilirsiniz...
Ya da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz...

http://cerkezkizitarifleri.blogspot.com/


sevgiler