7 Şubat 2008 Perşembe

ç e r k e z k ı z ı b i r y a ş ı n d a



Tam 1 yıl öncesi:

Oğlumun doğumuyla iş hayatıma bir süreliğine ara vermişken;
Canım sıkılıp ne yapsam diye düşünürken;
İnternette dolaşıp yemek bloglarını gezerken;
Ben de bir web sitesi kurabilir miyim derken;
Blogcu ile tanıştım…

Hemen mutfağa koşup ilk tarifimi; irmikli muhallebiyi yaptım
Heyecanla fotoğrafını çektim
Hemen yayınladım.

Derken ikinci,üçüncü tarifler geldi..

100.tarifden sonra blogspota taşındım.

Birinci yılın sonunda 156 adet tarif ve yazı ile bir çok arkadaş edindim.
İade-i ziyaretlerde vakitsizlikten dolayı sıkıntı yaşasam da ;tanıdığım ve hiç tanımadığım ama gönülden tanıyıp sevdiğim arkadaşlarıma , çerkezkızına
yaptıkları ziyaret ve yazdıkları yorumlar için çok teşekkür ediyorum .

Blog’u olan arkadaşlarım bu mesajların önemini ve gücünü mutlaka biliyorlar ve anlıyorlardır.

İsterdim ki bu güzel günde bir arada olalım ve birlikte kutlayalım ama bu mümkün değil.
Fakat aşağıdaki resimde PLAY yazısını tıklarsanız bu günü paylaşabiliriz .
Bilgisayarınızın sesini açmayı unutmayın...

ÇERKEZKIZI




22 yorum:

Adsız dedi ki...

Cerkezkizinin birinci yasgünü kutlu olsuuun.Daha nice yaslara insallah.

pinar dedi ki...

sevgili blogdaşım,nice nice yıllara inşallah:)tariflerin daim olsun ...
sevgilerimle

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
blogunun 1. yasini cani gönülden kutlarim, yazdiklarinda ne kadar samimi oldugunu anladim. Ben de kendimce iyiki seninle tanismisim diyorum, zira benim icin tüm arkadaslarim cok önemli ve degerli her biri!

Sirin file ve asagidaki kafadarlara da bayildim, cok güzel düzenlemissin, yani bizleri de düsünmüssün daha dogrusu.

Selam ve sevgilerimle..

Aybike Ceylan dedi ki...

Nice guzel yillara, hep birlikte ve guzel tariflerle, saglikla.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam. nice mutlu yıllara ....
sevgiler.

lezzetlilerim dedi ki...

Nice mutlu ve neşeli yıllara cnım. sevgiler

Adsız dedi ki...

canım çerkezkızım,

mutluuuu seneler.. İyi ki blogcu olmuşsun da tanışmışız...

Sımmsıcak sevgiler..

www.misssgibi.com

Neşeli Sesler dedi ki...

1 yaşın kutlu mutlu bol tarifli bol yorumlu huzurlu lu lu lu olsun :)
Sevgiler

Neşeli Sesler dedi ki...

1 yaşın kutlu mutlu bol tarifli bol yorumlu huzurlu lu lu lu olsun :)
Sevgiler

sevgi dedi ki...

Nice nice niceeeee yıllaraaaaa
Ben bu videoyu çok sevdimm :)
sevgiyle kalınnnn

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

*senem
*pınar
*kevser
*aybike
*hünerlieller
*azize
*zerrin
*neşelisesler
*sevgi
Hepinize çook teşekkür ediyorum, bütün güzel dilekleriniz için...
sizler de iyi ki varsınız...

NiNo dedi ki...

canim demek ayni gun baslamisiz bloga :) nice mutlu yillar :)

Eya dedi ki...

Sevgili Çerkez kızı...

Nice birlikte yıllara...
İnşallah banada senin gibi blog yaşımı kutlamak nasip olur.

Sevgilerimle..

zehra

Adsız dedi ki...

tebriklerrr ve sobeeee

Adsız dedi ki...

Nice yıllaraaaa.Daha uzun seneler sürsün insallah sevgilerr

Adsız dedi ki...

Blogunun 1. yaşı kutlu olsun.Nice Yıllara..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmm Çerkez kızı'mm,

Blogunun 1. yaşı kutlu va mutlu olsunnn, daha uzun süreler beraber olalım buralarda:))

Sevgiler kocaman kocaman....

Feyza Fidan dedi ki...

Canımmm, yaşın kutlu,mutlu olsun..Sağlık ve sıhhatle nice güzel tarifler ver bize emi..
Çok öptüm sni...

Adsız dedi ki...

nice nice senelere iyiki varsınız :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Blog yasin kutlu olsun.Beni sobelemissin...en kisa zamanda cevaplayacagim.Biliyormusun Blog acali iki yil oldu ve bu benim ilk sobem.....

cincinsfikirli dedi ki...

güzel tariflerinin devam edeceği nice senelerde senle beraber olmak dileğiyle...İyi ki doğdun çerkez kızı...Sevgiler..

Adsız dedi ki...

geç kaldım galiba ama yine de kutlamak istedim blogunun doğum gününü. daha nice keyifli senelerin olsun inşallah. işi büyütelim, tanışalım, kaynaşalım bütün blogların yaşlarını beraber kutlayalım ilerde inşallah :))
bu arada taşındım ben http://www.yapyegezyaz.blogspot.com/